Til forsiden
18. november 2019
Forsiden Sideoversigt på blomsterhegnet.dk Kontakt os Tip en ven om denne side Online bestilling Nyhedsbrev fra Blomsterhegnet



















Udskriv sidenEn side tilbage
Leveringsbetingelser
Oversigt

  1. Bestilling og betaling
  2. Priser
  3. Levering
  4. Modtagelse
  5. Returret
  6. Reklamationsret
  7. Det med småt
  8. Ansvarsfraskrivelse
  9. Tvister
10. Håndtering af personoplysninger




Bestilling og betaling

Kontakt os pr. telefon (+45) 36 46 78 00 / (+45) 27 28 91 19 eller send os en e-mail med din bestilling til rene@blomsterhegnet.dk. Når vi har registreret din bestilling, modtager du pr. e-mail en faktura med alle relevante oplysninger samt Blomsterhegnets kontonummer. Har du ikke har en e-mail adresse, sender vi dig en faktura pr. post. Når din indbetaling er registreret på vores bankkonto, sender vi varerne af sted til dig. Vær opmærksom på, at der kan gå op til 3 bankdage fra din overførsel, til beløbet registreres på Blomsterhegnets konto. Husk at oplyse fakturanummer ved betaling.

» Til oversigten


Priser

I vore materialer og på denne side er priser skrevet med almindelig skrift priser ekskl. moms. Priser inkl. 25% moms skrives i parentes ( ). Alle priser er ekskl. fragtomkostninger.

» Til oversigten


Levering

Blomsterhegn leveres adskilt i 5 dele (2 ben, 1 topramme, 1 bundramme og en topbue) og samles med møtrikker, som medfølger sammen med en enkel monteringsvejledning på dansk.

Blomsterhegnet kan leveres samlet mod et tillæg efter forud indgået aftale.

Du kan vælge at hente din bestilling på vor adresse efter nærmere aftale. Herved undgår du naturligvis leveringsomkostningerne.

Leveringstiden vil fremgå af fakturaen.


» Til oversigten


Modtagelse

Ved modtagelse af dine varer er det vigtigt, at du kontrollerer, at varen ikke har lidt overlast i forbindelse med transporten. Anmeldelse af beskadigede varer sker til fragtmanden eller til Blomsterhegnet.

» Til oversigten


Returret

Vi håber naturligvis, at du bliver glad for din bestilling. Skulle du alligevel af en eller anden årsag ønske at returnere en vare, giver dansk lovgivning dig ret til at returnere det købte inden 14 dage efter modtagelsen. Blomsterhegnet yder dog 30 dages fuld returret. Du skal blot returnere dit køb i samme stand, som det var i, da du modtog det samt en kopi af din faktura og oplysning om det bankkontonummer, som du ønsker beløbet for dit køb indsat på.

Bemærk
Vi refunderer ikke fragtomkostninger og gebyrudgifter i forbindelse med returneringen.
Såfremt det returnerede opfylder vore krav til returvarer, vil du inden 14 dage modtage det betalte beløb.

 


» Til oversigten


Reklamationsret

Du har 2 års reklamationsret. Hvis du skulle være uheldig at modtage en forkert vare i forhold til din bestilling eller en beskadiget vare, skal du reklamere inden rimelig tid, efter at du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen for værende rettidig. Reklamationer kan meddeles på telefon (+45) 36 46 78 00 eller pr. e-mail til rene@blomsterhegnet.dk. Vi betaler naturligvis dine forsendelsesomkostninger, hvis du er nødt til at returnere en forkert, eller beskadiget vare (husk at oplyse det bankkontonummer, som vi skal indsætte købesummen på). Vi forbeholder os ret til at afhjælpe en mangel/erstatte med en ubeskadiget vare, frem for at betale købesummen tilbage.

» Til oversigten


Det med småt

Aftaler med Blomsterhegnet indgås på dansk. Når du handler med Blomsterhegnet, gælder dansk rets almindelige købe- og aftaleretlige regler, herunder reglerne om forbrugerkøb. Som forbruger er du derfor beskyttet af den gældende lovgivning på området, dvs. primært Købeloven og Forbrugeraftaleloven.

» Til oversigten


Ansvarsfraskrivelse

Blomsterhegnet kan ikke drages til ansvar for andet, end hvad der følger efter dansk lovgivning.

 

For en god ordens skyld gør vi opmærksom på, at de store plexiglasplader kan blive udsat for et stort vindpres i blæsevejr. Det kan derfor blive nødvendigt at sætte Blomsterhegnet ind til vægen. Det kan anbefales at fastgøre/sikre hegnene. En sådan fastgørelse/sikring er ikke inkluderet i prisen. Vi fralægger os ethvert ansvar for eventuelle skader som følge af blæse/storm vejr.



» Til oversigten


Tvister

En eventuel tvist mellem Blomsterhegnet og en erhvervsdrivende afgøres af Sø- og handelsretten i København.

» Til oversigten


Håndtering af personoplysninger

Dine oplysninger om navn, adresse, telefonnummer osv. Behandles fuldt fortroligt. Lovgivningskrav til erhvervsdrivendes regnskaber indebærer, at vi er nødt til at opbevare dine personoplysninger i 5 år.

» Til oversigten



Blomsterhegnet.dkSøndervangs alle 36Tlf: 36467800 eller 27289119info@blomsterhegnet.dk